niedziela, 14 lipca 2013

NOMINACJA!

Cześć :)
zostałam nominowana, a konkretnie to moje opowiadanie do The Versatile Blogger przez http://klaudiafilip8.blogspot.com/ :)
Jestem Ci naprawdę wdzięczna <3 nie wiedziałam, że komukolwiek spodoba się tak moje opowiadanie by dodać je do 15 blogów.:)

ZASADY KONKURSU:


1) Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu.
2) Pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie na blogu.
3) Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4) Nominować 15 blogów które na to zasługują.
5) Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.
 

7 FAKTÓW O MNIE:

 
1. Moje prawdziwe imię to Natalia, ale 3/4 osób mówi do mnie Tala, więc tak zostańmy :)
2. St, to pierwsze dwie litery mojego nazwiska. :)
3. Prowadzę również bloga o sobie i tłumaczę dwa inne opowiadania.
4. Jestem Belieber, Arianator i Sibunator.
5. Częścią mojego życia jest fotografia a hobby'm gra w badminktona :)
6. Moim marzeniem było napisanie opowiadania, które stanie się popularne jak Danger, co się nigdy nie spełni :)
7. Jestem Kaszubką :)
 

NOMINOWANE BLOGI:

 

1 komentarz:

Dziękuję, za wyrażenie swojej opinii i poświęcenie czasu na skomentowanie :)
To wielka motywacja xx
Tala.