czwartek, 7 listopada 2013

34 TYS?!

POWAŻNIE? 34 TYSIĄCE? CZY ŹLE WIDZĘ? CZY ŹLE CYFRY ODCZYTUJE?

JA NIE MOGĘ W TO UWIERZY.. NIE WIEM CO MAM PISA. JAK ZAKŁADAŁAM TEGO BLOGA TO SĄDZIŁAM, ŻE TO BĘDZIE JAKIEŚ BADZIEWIE BO TAK JEST, ALE ŻE NIKT NIE BĘDZIE TEGO CZYTAŁ, ŻE NIKT TUTAJ NIE BĘDZIE WCHODZIŁ.

NIE MOGĘ W TO UWEIRZYC..

NIE WIEM NO, DZIĘKOWAC TO ZA MAŁO. DODAWAC ROZDZIAŁY ZA MAŁO. NIE WIEM JAK MAM SIĘ ODWDZIĘCZYC..

DZIĘKUJĘ WAM Z CAŁEGO SERCA. JESTEŚCIE NAJLEPSI WIECIE?


PROSZĘ, PISZCIE MI NA ASKU CO SĄDZICIE O BLOGU, PONIEWAŻ BARDZO RZADKO PATRZĘ NA BLOGU NA KOMENATARZE, A CHCIAŁABYM WIEDZIEC CO SĄDZICIE :)

A JA ZABIERAM SIĘ ZA PISANIE ROZDZIAŁU.


KOCHAM WAS, TALA ST.

5 komentarzy:

  1. Zapraszam na http://creative-trailers.blogspot.com/, gdzie możesz zamówić zwiastun u Kadu. Zamów, a mam nadzieję, że tego nie pożałujesz.
    Pozdrawiam i przepraszam za SPAM! :)

    + To ta, która kiedyś wykonywała Ci zwiastun. Chciałabym go teraz lepiej zrobić, więc wystarczy jak złożysz zamówienie. Kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęćmy Justina do powrotu do Polski!!! Podpisujcie petycję!!!
    Link -> http://www.petycjeonline.com/justin_bieber_come_to_poland

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochanie piszesz wspaniale :) Tak trzymaj ,:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak będziesz dodawać rozdziały co 2-3 miesiące jak teraz to ten blog długo się nie utrzyma, nikt nie będzie tu już zaglądał - a szkoda bo piszesz genialnie ....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za wyrażenie swojej opinii i poświęcenie czasu na skomentowanie :)
To wielka motywacja xx
Tala.