piątek, 14 czerwca 2013

UWAGA

Cześć.
Kilka spraw.

1. Jako że nie ogarniam wszystkich komentarzy to Ci co chcą być INFORMOWANI piszą tylko i wyłącznie w zakładce 'Informowani' NIGDZIE WIĘCEJ.
2. Przepraszam, że tak rzadko dodaję rozdziały ale naprawdę, nie mam czasu. Kończę lekcję zazwyczaj o 12:55. Pociąg do domu mam po 13. Potem w Wejherowie autobus mam o 14:48 i jestem po 15 w domu. Jem obiad, odpoczywam po obiedzie, pakuję się do szkoły i dupa - do spania. Naprawdę przepraszam.
3. Nie, nie przeszkadzają mi wasze pyt na asku o rozdziały.
4. Jeżeli jest ktoś chętny do założenia kont na twitterze bohaterów to z chęcią ;p
5. Bardzo dziękuję za wszystko <3

NASTĘPNY ROZDZIAŁ JESZCZE W TYM TYGODNIU <3

KOCHAM WAS <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za wyrażenie swojej opinii i poświęcenie czasu na skomentowanie :)
To wielka motywacja xx
Tala.