środa, 19 czerwca 2013

17

17


ROZDZIAŁ Z SPECJALNĄ DEDYKACJĄ DLA ZUZANNY BRZUZY !

Piękny zachód słońca nad morzem i wyjątkowy chłopak. Coś o czym marzy wiele dziewczyn. Byłam tą szczęściarą. Siedzieliśmy wraz z Justinem, patrząc się na zachodzące słońce. Nic tylko my.
- Chciałbym Ci coś powiedzieć - zaczął. Przybliżał się do mnie bardzo powoli.
Nasze usta w końcu się zetknęły. Nie czułam nic innego oprócz szczęścia i pożądania. Nasze języki miały wojnę. Było cudownie. Położyliśmy się na piasku dalej całując. On był nade mną a jego ręce opierały się tuż obok obu stron mojej głowy. Oderwaliśmy się od siebie.
- Szaleję na Twoim punkcie, Cas. Zakochałem się w Tobie.

Nagle obudził mnie dzwonek mojego telefonu. Ktoś się do mnie dobijał o tak późnej godzinie. Chwila, to już 9. Dzwoniła do mnie Noemi. Niezłe wyczucie czasu. Akurat kiedy mieliśmy w moim śnie drugi raz się pocałować. Odebrałam telefon.
- Cześć kicia. - powiedziała słodko do słuchawki. Tak szczerze to byłam na nią potwornie zła.
- Hej. - odpowiedziałam bez żadnych emocji,
- Co się stało? - nagle się mną interesuje? A gdzie jej przyjaciółeczka?
- Nic. - odpowiedziałam.
- Mogę do Ciebie wpaść? - czy Wy to rozumiecie? Bo ja nie koniecznie.
- A co, przyjaciółeczka Ciebie nie chce?! - krzyknęłam. Aż Justin się obudził, chwila.. spałam z Justinem.
- Jesteś nie miła.. - jej głos był cichy i zdziwiony.
- Mówi ta, która mnie olewa. - rozłączyłam się. Nie miałam najmniejszego zamiaru z nią rozmawiać.
- Niech zgadnę, Noemi? - zapytał Justin przecierając oczy.
- Tak. - odpowiedziałam przytulając się do niego. Pocałował mnie w policzek. A ja położyłam się na jego torsie ale tak abym mogła go widzieć.
- Jak się spało, słonko? - no i znowu ciarki.
Wiecie co jest najciekawsze? To że nie jesteśmy razem a tak się zachowujemy. Szczerze mówiąc to zaczynam coś do niego czuć. Czy to jest normalne? Aby darzyć osobę, którą zna się od jakiś 3 tygodni uczuciami?
- Sądzę, że dobrze. - odpowiedziałam z uśmiechem. - a Tobie?
- Wspaniale, ale wiesz czemu? - patrzał mi głęboko w oczy.
- Dlaczego?
- Bo byłaś obok mnie. - uśmiechnęłam się i wtuliłam się mocniej w niego.
Nie chciałam aby to się kończyło.

JUSTIN'S POV

Powiedzcie mi, że jestem głupi, że jestem debilem, idiotą i wiele innych dlatego bo czuję coś do Casandly. Czy ją kocham? Nie. Nigdy nie kochałem żadnej dziewczyny, oprócz mamy i siostry. Nawet nigdy nie miałem poważnego związku. Ale wiem, że  podoba mi się. I to bardzo. Jej charakter.. jest taka inna. Nigdy nie spotkałem się z dziewczyną, która była taka otwarta, wrażliwa ale za razem i bardzo dzielna. Tak wiele przeszła w życiu i za wszelką cenę muszę dowiedzieć się, kto ją wtedy porwał. Nie pozwolę aby była zastraszana.
- Cas.. - zacząłem niepewnie.
- Słucham? - zapytała.
- Wtedy, co Cię porwano to była tylko jedna osoba? - wiedziałem, że to dla niej ciężki temat. Ale chcę jej pomóc.
- em.. nie. Jakiś facet, bo poznałam po głosie i kobieta. Po sylwetce było widać. Ale nie wiem kto to. A dla czego pytasz? - spojrzała na mnie. Gdyby nie fakt, że jesteśmy tylko przyjaciółmi to w tym momencie rzuciłbym się na nią i ją pocałował. Tak bardzo tego pragnę
- Dowiem się kto to i osobiście zabiję go. Nie pozwolę byś była zastraszana. - zdziwiła się? Bo nagle jej oczy zrobiły się jakby wystraszone.
- Nie, Justin. Zostaw to. - odpowiedziała.
- Jak mogę to zostawić, kiedy osobą, którą pragnę po-pocieszyć jest zastraszana?! - krzyknąłem. Prawie powiedziałem pocałować OMG co ona ze mną robi.
Jeszcze chwila a nie wytrzymam. Muszę się ograniczać.
- Jesteś cudowny. Ale nie chcę abyś brał jakiekolwiek zło na siebie. - ona nie rozumie? Moja rodzina krzyknęła. Troje idiotów mnie zastrasza. I tak już moje życie to zło.
Nic nie odpowiedziałem, tylko pocałowałem ją w policzek. To musi mi wystarczyć. 
- Dokąd idziesz? - zapytałem się kiedy ona wstała z łóżka.
- Idę się wykąpać. - odpowiedziała z uśmiechem. Obserwowałem każdy jej krok. Boże była idealna. Jej delikatne bose nóżki stąpały po ziemi. Podeszła do szafy i wyciągnęła ubrania a potem poszła do łazienki klucząc drzwi.
Wziąłem laptopa z półki i zacząłem przeglądać różne rzeczy. Wszedłem na twittera i facebooka po czym dostałem wiadomość. Od... O MÓJ BOŻE!

__________________________________

Przepraszam, że taki krótki ;c
Jestem chora, byłam wczoraj w Falcku (medycyna, prywatny system opieki, coś w stylu lekarza) i baba tylko dała mi antybiotyk i powiedziała, że powinnam iść na badania i do lekarza rodzinnego. FAJNIE ŻE WIEM CO MI JEST. 
W cholere boli mnie głowa ;c może to przez zatoki, bo mam mocny katar.
Dlatego nie mam sił pisać dłuższego rozdziału.

POTRZEBUJĘ OSOBY KTÓRA POMOGŁA BY ZROBIĆ MI PIOSENKĘ DLA JUSTINA. 
MAM TEKST I MYŚLAŁAM, ŻE KTOŚ MÓGŁBY ZROBIĆ MELODIĘ.. CHYBA, ŻE JEST OPCJA B. CZY MÓGŁBY KTOŚ DOPASOWAĆ TEKST PIOSENKI DO MELODI? BO MAM JEDNĄ MELODIĘ ALE NIE WIEM JAK TEKST DOPASOWAĆ.
CZYLI PISAĆ MI NA TWITTERZE (W ZAKŁADKACH JEST) ALBO ASKU (ZAKŁADKI) KTO 
A) UMIE ROBIĆ MELODIĘ
B) UMIE DOPASOWAĆ TEKST DO MELODI
BARDZO POTRZEBNE.

bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze i statystyki.
Jesteście najlepsi <3
nie mogę uwierzyć, że aż tyle osób to czyta fkofjisdfs *.*
KOCHAM WAS <3

JEŻELI KTOŚ CHCE ZAŁOŻYĆ KONTA BOHATERÓW NA TWITTERZE LUB ASKU TO PISAĆ. :)
 JEŻELI KTOŚ CHCE BYĆ INFORMOWANY TO PISAĆ TYLKO W ZAKŁADCE INFORMOWANI :)

TALA ST.


9 komentarzy:

  1. Heeej :) Przepraszam, że dawno nie komentowałam twoich rozdziałów. Oczywiście wszystko czytałam na bieżąco, ale z czystego lenistwa nie chciało mi się nic pisać. Bardzo mnie zadowala to, że wzięłaś moje uwagi do serca i wniosłaś je w życie. Jeżeli byłaby okazja to chętnie bym poprowadziła konto głównej bohaterki na twitterze. :) Jeżeli chcesz się skontaktować to pisz na tt ( @meetmetwotimes) lub na Gadu-Gadu 31238547. Kocham. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. rodział świetny...czekam na NN..
    Wspułczuję ci....ŻYCZĘ ZDROWIA..POWODZENIA..<3333333333333

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy następny bo ten był niesamowity <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny rozdział zniecierpliwią czekam na kolejny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Detka_BieberPl20 czerwca 2013 01:55

    rewelacja !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. JEZUS MARIA OD KOGO DOSTAŁ WIADOMOŚĆ? CZEKAM NATALKA NA NN <3

    OdpowiedzUsuń
  7. jeżeli jeszcze nie ma tt Casandly to chętni go założe @justswaggy_xoxo jak coś to pisz :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za wyrażenie swojej opinii i poświęcenie czasu na skomentowanie :)
To wielka motywacja xx
Tala.