czwartek, 23 maja 2013

KOCHANI WAŻNE

Słuchajcie.. wczoraj stało się coś z twitterem. Blokowali bardzo dużo ludzi.
Zawiesili mi 2 moje konta za NIC. 
Jedno konto, @TalaStOfficial mam jeszcze szanse odzyskać bo pokazuje mi się aby przepisać kod z obrazka i po godzinie będzie.
Ale drugie, tam gdzie Was informowałam czyli, @soNelia08 jest już ciężej. Nie mam tego kodu i nie wiem co się dzieje z tym kontem. Wszyscy inni mają a ja nie. 

A WIĘC NA RAZIE, PRZEPRASZAM ALE NIE MOGĘ WAS INFORMOWAĆ GDYŻ NIE MAM TWITTERA NA OBECNĄ CHWILĘ.
MAM CICHĄ NADZIEJĘ, ŻE ODWIESZĄ CHOCIAŻ JEDNO MOJE KONTO :)

co do rozdziału, kiedy będzie?
Postaram się napisać go jutro. Ale nic nie obiecuję.
Jestem chora i źle się czuję.
Postaram się :))


WASZA TALA ST.
@soNelia08 , @TalaStOfficial

W RAZIE PYTAŃ, ZAWSZE JEST ASK :) - http://ask.fm/soNelia08

2 komentarze:

  1. co do twittera to slyszalam ze zablokowali konta które spamują oraz sa nie uzywane z moim na szczęscie nic nie zrobili :) a tak wgl to zdrowiej szybko i nie śpiesz sie z rozdzialem bo lepiej napisac puźniej a dobry i dlugi niz na szybko krotki i nie ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie blokowali za spam, bo nie spamowałam :)
      nie no może tam na jednym koncie @soNelia08 pomagałam w akcji #BeliebersWantToBeYourSmileJustin :)
      ale potem jak mi zablokowali to weszłam na drugie na które od długiego czasu nie wchodziłam, napisałam tylko 'zawiesili mi @soNelia08' i wtedy te też mi zawiesili ;c
      a mojej koleżance zablokowali za to, że napisała 'Motyla Noga' :)

      więc nie wiadomo o co chodzi, ale mam już nowe:)
      bardzo mi smutno, że straciłam oba konta.
      na jednym folluje mnie Ari Grande, a drugie to 2 lata na nim byłam ale kij ;c

      Dziękuję bardzo xx

      Usuń

Dziękuję, za wyrażenie swojej opinii i poświęcenie czasu na skomentowanie :)
To wielka motywacja xx
Tala.